Saksbehandling: Bedre saksbehandling med Advisors effektive verktøy

Dokument- og kunnskapsintensive miljøer setter store krav til funksjonell saksbehandling. For å systematisere saksbehandlingen trenger dere effektive verktøy for å håndtere prosedyrer, oppgaver, korrespondanse, timeregistrering og alt annet som trengs for å drive rasjonelt.

Advisor Saksbehandling håndterer og strukturer dine gjøremål gjennom blant annet:

  • Integrasjon med Microsoft Outlook for lagring av e-post direkte på sak
  • Dokumentarkiv med erfaringssøk
  • Skanning av dokumenter og korrespondanse direkte til oppdrag
  • SMS-håndtering med journalføring

Du finner alt det du forventer av et saksbehandlingssystem, samt flere funksjoner som vil få deg til å tenke ”DET var smart!”

Målgruppe for Advisors programvare:

Jobber du i et dokument- og kunnskapsintensivt miljø? Da bør du ha et velfungerende system for saksbehandling.

  • Advokater
  • Regnskap/Økonomi
  • Ingeniører
  • Revisorer

Andre konsulenter med behov for effektiv administrasjon, kompetansehåndtering og rask gjenfinning av dokumenter.

Les mer om Advisors løsninger
Se videopresentasjoner av våre løsninger

Hva bør du se etter i et godt saksbehandlingssystem?

Det perfekte systemet for saksbehandling og dokumenthåndtering handler når alt kommer til stykke om hvilke behov du og din organisasjon egentlig har og hvorvidt systemet klarer å tilpasse seg disse.

Advisor utvikler og tilrettelegger systemene i samarbeid med kundene og det er enkelte ting de fleste ønsker:

Høy prioritet hos de fleste:

  • Kontaktkartotek
  • Mulighet for å skanne, importere eksterne filer og lagre eposter direkte på sak/oppdrag
  • Opprette dokumenter basert på egne maler eller formelle maler som blanketter m.m.
  • Dokumentarkiv med erfaringssøk
  • integrering med eksisterende systemer
  • Integrasjon med Microsoft Outlook for lagring av e-post direkte på sak

Andre stikkord for effektiv saksbehandling:

  • Journalføringer og SMS-håndtering med journalføring
  • Fristhåndtering
  • Habilitetshåndtering og kompetansehåndtering
  • Kontaktrelasjoner til oppdrag
  • Prosesser med oppgaver og sjekklister
  • CRM og flettefunksjoner i forbindelse med masseutsendelser
  • Bibliotek for håndbøker, rutiner, artikler med mer

I en effektiv administrasjon er saksbehandlingen sentral. Advisor løser dette på en rasjonell og oversiktlig måte. Vi utvikler og tilpasser systemene i samarbeid med egen kundegruppe, noe som fører til en effektiv tilpasset arbeidsflyt for Advisors kunder.