Advokater – Bransjeløsning for mer effektiv administrasjon

Dokument- og kunnskapsintensive bransjer har helt andre krav til effektiv administrasjon enn de fleste andre. Tid er penger. Advisor har i 20 år utviklet programvare skreddersydd for advokatbransjens behov.

Advisor kan hjelpe med blant annet:

Advokater skal ikke kaste bort tid på å administrative oppgave. Ta kontakt med oss og hør mer om hvordan dere kan spare penger på effektiv kontordrift .

Advisor – et ledende kontorsystem

Advokater som ønsker å levere tjenester av høy kvalitet til konkurransedyktige pris, og samtidig opprettholder god inntjening, trenger profesjonelle verktøy.

I et kontorsystem er dokumentbehandling sentralt. Advisor løser dette på en rasjonell og oversiktlig måte.

Som en del av KIK-IT prosjektet ble Advisor i 1999 også videreutviklet i samarbeid med Den Norske Advokatforening.

Bransjeløsningen for advokater anbefales i dag av foreningen som sak-/klientsystem for foreningens medlemmer.

Funksjoner for å effektisere klientprosessen og saksgjennomføringen og all tilhørende informasjon kan være

  • Konflikthåndtering
  • Identifikasjonskontroll (hvitvasking)
  • Integrasjon med Telefonkatalogen
  • Dokumentoversikt med søke- og sorteringsmuligheter
  • Skanning direkte til sak
  • E-post med integrasjon med Outlook
  • SMS med masseutsendelse
  • Journalføringer
  • Fristhåndtering saker og dokumenter
  • Sjekklister
  • Maler og blanketter med flettbare felt
  • Skanning og postjournal
  • Bibliotek
  • Erfaringsarkiv/fritekstsøk
  • Timeregistrering og fakturering

Samtidig med saksgjennomføring registreres timer og utlegg på en effektiv måte. Til tross for strengere krav fra myndighetene, har Advisor opprettholdt stor fleksibilitet når det gjelder timeregistrering og fakturering.