Advisor CMS

Advisor CMS er nyeste generasjon saksbehandlingssystem fra Advisor AS. Dette er et system som kjøres i nettleseren og alle data lagres i «nettskyen». Systemet kan benyttes både av Windows og Mac brukere. Løsningen har støtte for «Singel-click» og kan følgelig kjøres (med visse begrensninger) på nettbrett og smarttelefoner. Kunder som benytter Advisor i dag og som ønsker å gå over til webløsningen, vil kunne konvertere sine data fra Advisor inn i dette systemet. Dette er løsningen for moderne og fremtidsrettede kontorer som ønsker å benytte webløsninger.

Hovedfunksjoner i Advisor CMS er:

  • Kontakt og klientregister
  • Sak og prosjektregister
  • Konflikt og duplikatsøk
  • Full kalenderfunksjon
  • Dokumentbehandling integrert med MS Office
  • Egen e-post klient med muligheter for e-postmaler og masseutsendelse
  • SMS
  • Time og utleggsregistrering
  • Fakturering
  • CRM funksjonalitet
  • Støtte for flere språk på samme installasjon
  • Integrasjon mot regnskap

Se video