Advisor 247 TOTAL er neste generasjon system for deg som vil samle all prosjekthåndtering i en smart løsning. Systemet passer for konsulenter, advokater, ingeniører og andre time-, dokument- og kunnskapsintensive miljøer.

  • Nyeste generasjon av løsning for kontordrift – få enkelt orden på prosjekter, e-post, dokumenter, oppgaver og timer.
  • All funksjonalitet på ett sted. Se listen over funksjoner HER
  • Webbasert løsning. Alltid tilgjengelig.
  • Kan benyttes av både Windows og Mac brukere
  • Du får hjelp til å komme i gang og eksperter du kan rådføre deg med hele veien
  • Bli en profesjonell kvalitetsleverandør av lønnsomme tjenester. Få full kontroll med Advisor 247 TOTAL.

INTERESSERT I MER INFORMASJON?

Vi kontakter deg i løpet av kort tid

Enkel og effektiv timeregistering og fakturering

Med Advisor 247 Total blir føring av timer en naturlig del av dagens gjøremål og timer kan registreres automatisk som et resultat av andre aktiviteter.

Effektiv fakturering gjør at du kan bruke tiden din på å håndtere kunder.

Advisor 247 TOTAL inkluderer både 247 Time & Faktura og 247 Dokument

Effektiv prosjekt- og dokumenthåndtering

Med Advisor 247 får du et velfungerende og smart prosjekt- og dokumenthåndteringssystem.

Hvis du ønsker å benytte dagen til ditt egentlige virke:
Bruk Advisor 247 til å organisere arbeidet og få full kontroll.

Vi har lenge lett etter et «alt i ett» saksbehandlersystem for våre advokater og juridiske konsulenter. Advisor 247 TOTAL kan virkelig anbefales. Nå har vi endelig fått samlet alt i et felles system. I tillegg er systemet tilgjengelig uansett hvor vi befinner oss. Meget tidsbesparende og effektivt! – Lars Aasen, Leieboerforeningen

Eksperthjelp på veien – tips og triks
som kan bli veldig lønnsomme

Vi er eksperter på time- dokument- og kunnskapsintensive miljøer, der grunnlaget for lønnsomhet er avhengig av effektiv dokumenthåndtering og prosjektstyring. Bedrifter som lever av å selge kompetanse har ikke tid å kaste bort på å lete etter dokumenter og annen prosjektinformasjon, eller føring og oppfølging av timelister og fakturering.

Vi vet hva som skal til og vi hjelper deg gjerne!

Er ikke dette løsningen for deg? Prøv «Finn din løsning»-funksjonen HER

Er du advokat? Se våre advokatløsninger HER

  • Kontakt og klientregister
  • Dokument og e-posthåndtering
  • Prosjektstyring- og fristhåndteringssverktøy
  • CRM funksjonalitet
  • Integrasjon mot Microsoft Office og Outlook
  • Time- og utleggsregistrering. Fakturering
  • Integrasjon mot regnskapssystemer
  • For både Windows og Mac brukere

INTERESSERT I MER INFORMASJON?

Vi kontakter deg i løpet av kort tid