Meld deg på nyhetsbrev
Hold deg oppdatert om siste utvikling og få gode råd om effektiv og optimalisert bruk av Advisors produkter.
Agendec har i flere år samarbeidet med Advisor for å møte markedets behov om en tilpasset økonomiløsning i skyen, samt dekke en økende etterspørsel etter effektivisering av prosessene rundt klientmidler og utlegg – spesialtilpasset advokater og jurister.
Det er blitt jobbet målrettet de seneste årene for å kunne tilby en løsning som håndterer både advokatens kjernevirksomhet. Som samtidig har en helintegrert økonomiløsning i fagsystemet.
Advisor har spesialkompetanse på utvikling av programvare for advokater, som ivaretar deres juridiske arbeid og oppgaver, bokføring av advokatregnskap, rådgiving av kontordrift og arbeidsflyt. I tillegg har Advisor levert flere tusen prosjekter til advokatkontorer i over 20 år,
uttaler Marion Eriksen Wold, Sales & Marketing Manager i Advisor AS.
Agendec er en løsningsorientert partner. Det er viktig å ha kort vei til utvikling for enkelt og raskt kunne utvikle og implementere funksjonalitet. Dette har vært helt avgjørende i valget av partner i denne sammenhengen for å unngå tunge byråkratiske prosesser.
Det at vi kan jobbe sammen med en seriøs partner som Advisor og sammen med dem utvikle et moderne skybasert økonomisystem tilpasset advokatfirma i alle størrelser. Dette er en stor glede og motivasjonsfaktor for oss.
Uttaler Terje Jakobsen, Daglig leder i Agendec AS.
Hege Grønli hos Advisor har i flere år jobbet som konsulent for advokatkundene, og hun har mange års erfaring med rådgivning og bokføring av advokatregnskap.
Fokuset har vært automatisering og effektivisering av manuelle kontorrutiner, ha oversikt og kontroll på klientmidler og utlegg. Samt at advokaten kan finne nyttig økonomisk informasjon om klient direkte i fagsystemet.
Forklarer Hege Grønli, Sales Advisor Accounting System i Advisor AS.
Den siste tiden har Hege jobbet tett med implementering og automatisering av regnskapsrutiner hos Fulford Pettersen & Co Advokatfirma AS, som er 19 brukere.
Vi har nå store besparelser i tidsforbruk ved å benytte elektronisk bilagsflyt, og ved å automatisere manuelle prosesser for håndtering av klientmidler og utlegg.
Forklarer Albena Simonsen, i Fulford Pettersen & Co Advokatfirma AS.
Advisor gleder seg nå til å kunne tilby fagsystemet Advisor247 Advokat og Agendec Økonomi Advokat som en felles skybasert løsning for advokatens kjernevirksomhet. Nå med automatisk avregning og remittering av klientmidler. Her er det vesentlige tidsbesparelser for alle som håndterer klientmidler.
Har du spørsmål angående integrering av Agendec i din Advisor247 Advokat, ta kontakt her. Du kan også sende en epost til [email protected] eller ring oss på +47 33 48 43 00 så kan vi booke tid for rådgivning og spesialtilpasning for dere.
Følg oss gjerne på Facebook og Linkedin. Da holder du deg oppdatert på nyheter og integrasjoner mot Advisor247 Advokat!