Bestill demo nå!

Advisor har hovedkontor i Sandefjord, datterselskap i Sverige og Polen, og har 70 ansatte som utvikler, gir råd og tilrettelegger for at kundene er sikret enkle, trygge, oppdaterte og alltid tilgjengelige arbeidsverktøy. 

Bransjens ledende leverandør og rådgiver

I over 25 år har vi jobbet tett mot juridisk bransje, for optimal tilrettelegging av brukervennlige systemer som forenkler og effektiviserer arbeidsoppgaver. Det stilles krav og økende forventninger til fleksibilitet og digitalisering i alle ledd av klientreisen. Advisor med sin betydelige bransjekunnskap, leverer løsningsforslag som gjør virksomheter i stand til å levere tjenester av høyeste kvalitet – presist og enkelt!

Våre dedikerte og kunnskapsrike ansatte vet hva som er viktig i arbeidshverdagen til advokatkontorer og juridiske organisasjoner – vi kan trygt gi veiledning.

Morgendagens løsninger

Advisor er en leverandør av langsiktige, stabile og gjennomarbeidede løsninger, med innovativ tilnærming som sikrer kundene og markedets mest oppdaterte programvare – tilpasset for i dag og klargjort for i morgen.

Gjennom tillit og tilstedeværelse er vårt mål å levere fullverdige og aktuelle automatiserte løsninger, for sikker og effektiv juridisk administrasjon.

Nå søker vi en Sales and Marketing Coordinator, som er kreativ, profesjonell og ønsker å utvikle seg i en rolle med store vekstmuligheter. Rollen som Sales and Marketing Coordinator gir utviklingsmuligheter i et internasjonalt selskap med ambisjoner om endring, vekst og med mulighet til å være med å forme Advisor versjon 2.0, som selskap

 I mange av arbeidsoppgavene beskrevet under vil man jobbe sammen i team

Arbeidsoppgaver:

  • Delaktig i å utarbeide nyhetsbrev, arbeide aktivt med SoMe, blogger og andre aktiviteter på selskapets hjemmesider 
  • Bistå i utarbeidelse av markedsmateriell og annonser
  • Oppfølging og kontakt mot reklamehus 
  • Markedsaktiviteter, events og kampanjer
  • Utarbeidelse av statistikker, kundeundersøkelser, markedsundersøkelser og konkurrentanalyser 
  • Bistå salgsavdelingen og håndtere henvendelser
  • Planlegge og koordinere møter
  • Utarbeide avtaler til kunder og oppfølging av disse 
  • Generell bistand og støtte til salgs- og markedsavdelingen
  • Bistå Daglig Leder med diverse interne aktiviteter internt og eksternt

Hvem er du, og hvilken kompetanse ser vi etter?

  • Høyere relevant utdannelse
  • Erfaring innen salg og markedsføring 
  • Gode kommunikasjonsevne, både på norsk og engelsk
  • God arbeidskapasitet
  • Du ønsker å lære nye ting og å bidra til kvalitet
  • Du tenker langsiktig og tar eierskap til prosesser
  • Positiv feedback trigger deg og bidrar til å nå gode resultater
  • Du drives av å søke etter forbedringer og et godt samarbeid med kollegaer

Vi tilbyr:

  • Stor grad av selvstendighet og frihet i stillingen
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Mulighet for hjemmekontor og fleksitidsordning
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Andre attraktive personalgoder som blant annet forlenget ferie, subsidiert lunch og sommertid.

Søknadsfrist er 30.04.2022. Ved spørsmål kontakt rådgiver i Adecco Select, June Marita Ekre Moen på mail: june.marita.ekre.moen@adecco.no eller telefon 918 03 114

Annonsen ligger også på Finn.no

Nyeste artikler

Advisor247 Desktop

Funksjon

Velg smarte løsninger

Annet

Julehilsen fra Advisor

Nyeste

Ny tilgang til nytt Folkeregister

Nyeste

Trenger du påfyll av kompetanse i høst?

Nyeste

Økonomiløsning i skyen

Nyeste

Har du husket å melde deg på Advisors webinarer i april?

Nyeste

infotorg og Advisor inngår partnerskap

Nyeste

TechTorget arrangeres 11. mars – denne gangen digitalt

advisor247 advokat nyhetsbrev

Meld deg på nyhetsbrev

Hold deg oppdatert om siste utvikling og få gode råd om effektiv og optimalisert bruk av Advisors produkter.

advisor247 advokat nyhetsbrev