Bestill demo nå!

Advisor247 Advokat

Advokatbransjens ledende skybaserte fagsystem som samler alt i én løsning. Advisor247 Advokat håndterer hele klientreisen.

Book demo

Skybasert lagring

Ubegrenset og sikker lagring av systemdata på våre overvåkede servere.

Klientportal

Sikker utveksling av informasjon mellom advokatens klienter, sakkyndige og kontakter.

Klientreisen

Oversiktlig og systematisk håndtering av alle data i advokatens kjernevirksomhet.

Sakshåndtering

Optimal håndtering av alle relevante saksopplysninger. Alltid oppdatert innsikt.

Mer

Hele klientreisen tilgjengelig

Dokumentflyten får du raskt kontroll på ved å benytte smarte funksjoner.
Dokumenter opprettes enkelt ved bruk av maler, og relevant informasjon flettes inn i dokumentene. Dette effektiviserer arbeidsflyten. Du får innsikt i saker, dokumenter og oppgaver med frister. Ved å benytte Advisor247 Desktop for PC og Mac, vil man enkelt integrere seg med Outlook, Word, Excel og PDF. Advisor247 Portal gir advokaten sikker og integrert to-veis dokumentutveksling med klient, part, motpart og sakkyndige – med tilhørende tilgangskontroll.

Timeregistrering og fakturering ligger lett tilgjengelig flere steder i løsningen, og krever ikke innlogging i økonomisystem. Du har alltid oversikt over økonomien.

Dokumentflyt

Sikker utveksling av interne og eksterne saksdokumenter. Trygg håndtering av sensitiv informasjon.

Mer

Alt samlet på ett sted

Du arbeider mer effektivt med full innsikt og tilgang til sakens dokumenter, samtidig som du har oversikt over tidsfrister og timeregistrering.

  • Kontakt-, klient- og saksregister
  • Dokument og e-posthåndtering
  • Fristhåndtering
  • CRM-funksjonalitet
  • Integrasjon mot Microsoft 365
  • Advisor247 Portal – sikker to-veis dokumentutveksling
  • Advisor247 Pocket – klienthåndtering rett i lomma
  • Integrasjon med Digipost
  • Time- og utleggsregistrering.
  • Fakturering – spesialtilpasset advokater
  • Integrasjon mot økonomisystemer

Fakturering

Effektiv fakturering optimaliserer lønnsomheten i bedriften. Enkelt og tilgjengelig.

Mer

Alltid oversikt over økonomien

Ved å benytte Advisor247 Advokat har du alltid tilgang til timeregistrering – dette øker lønnsomheten. Vi forstår advokatens behov og har spesialtilpasset fakturering. Ved å benytte elektronisk godkjenning av timer og utlegg, sparer du mye tid. I tillegg har vi også enkel avregning av klientmidler og automatisk remittering som alternativ ved enkelte integrasjoner. Klientene kan få oppdatert oversikt over løpende timer og fakturaer via Advisor247 Portal.

Fakturering

  • Egenandel fri rettshjelp
  • Klientmidler
  • Autosplitt
  • A-konto
Utvidelser

Sømløs integrasjon

Advisor 247 Advokat er dagens og morgendagens løsning, som integreres mot kontorets øvrige systemer.

UTVIDELSER

Full kontroll

Advisor Pocket for mobil

Advisor 247 Pocket for deg på farten. Rask, enkel og sikker tilgang til klienter, saker, dokumenter, frister, time- og utleggsregistrering – på mobilen. Kontroll uansett hvor du er.