Bestill demo nå!

Advisor247 Advokat

Advokatbransjens ledende skybaserte fagsystem. Advisor247 Advokat håndterer, automatiserer og effektiviserer hele klientreisen. Ved integrasjoner med 3. parts løsninger får man også tilgang til andre fagapplikasjoner direkte fra eget brukergrensesnitt. Løsningen er fleksibelt og kan enkelt tilpasses firmaets og brukernes egne ønsker og behov - passer for både små og store advokatfirmaer.

Se video - presentasjon med partner- og kunderefereranser

Kontakt oss

Skybasert lagring

Ubegrenset og sikker lagring av systemdata på våre overvåkede servere, lokalisert i Norge.

Klientportal

Advisor247 Portal gir advokaten sikker og integrert to-veis dokumentutveksling med klient, part, motpart og sakkyndige - med tilhørende tilgangskontroll

Klientreisen

Oversiktlig og systematisk håndtering av alle data i advokatens kjernevirksomhet.

Sakshåndtering

Optimal håndtering av alle relevante saksopplysninger. Alltid oppdatert innsikt.

Mer

Hele klientreisen tilgjengelig

Dokumentflyten får du raskt kontroll på ved å benytte smarte funksjoner.
Dokumenter opprettes enkelt ved bruk av maler, og relevant informasjon flettes inn i dokumentene. Dette effektiviserer arbeidsflyten, og du får innsikt i saker, dokumenter og oppgaver med frister. Ta i bruk våre automatiserte prosesser og få ferdigdefinerte mappestrukturer på sakene med tilhørende dokumenter. Ønsker man å opprette egne mappestrukturer fortløpende innenfor saksområder – kan dette også gjøres smart og effektivt.

Ved å benytte Advisor247 Desktop for PC og Mac, vil man få den smarteste integrasjonen seg med Outlook, Word og Excel. Advisor247 Portal gir advokaten sikker og integrert to-veis dokumentutveksling med klient, part, motpart og sakkyndige – med tilhørende tilgangskontroll. Ønsker man CRM funksjonalitet kan dette enkelt hentes frem i løsningen. Forklar oss ditt behov og vi tilpasser CRM funksjonalitet sammen med dere.

Timeregistrering og fakturering ligger lett tilgjengelig flere steder i løsningen, og krever ikke innlogging i økonomisystem. Du har alltid oversikt over økonomien.

Dokumentflyt

Sikker utveksling av interne og eksterne saksdokumenter. Trygg håndtering av sensitiv informasjon.

Mer

Alt samlet på ett sted

Du arbeider mer effektivt med full innsikt og tilgang til sakens dokumenter, samtidig som du har oversikt over tidsfrister og timeregistrering.

  • Kontakt-, klient- og saksregister
  • Dokument og e-posthåndtering
  • Digital signering
  • Fristhåndtering
  • CRM-funksjonalitet
  • Digital signering
  • Smarteste integrasjon mot Microsoft 365
  • Advisor247 Portal – sikker to-veis dokumentutveksling
  • Advisor247 Pocket – mobilapplikasjon med klienthåndtering rett i lomma
  • Integrasjon med Digipost
  • Time- og utleggsregistrering.
  • Fakturering – spesialtilpasset advokater
  • Klientmiddelhåndtering og avregning
  • Inntektsfordelingsrapport
  • Rapportering
  • Integrasjon mot økonomisystemer

Fakturering

Effektiv fakturering optimaliserer lønnsomheten i bedriften. Enkelt og tilgjengelig.

Mer

Alltid oversikt over økonomien

Ved å benytte Advisor247 Advokat har du alltid tilgang til timeregistrering – dette øker lønnsomheten. Vi forstår advokatens behov og har spesialtilpasset fakturering. Ved å benytte elektronisk godkjenning av timer og utlegg, sparer du mye tid. I tillegg har vi også enkel avregning av klientmidler og automatisk remittering som alternativ ved enkelte integrasjoner. Klientene kan få oppdatert oversikt over løpende timer og fakturaer via Advisor247 Portal.

Fakturering

  • Egenandel fri rettshjelp
  • Klientmidler og avregning
  • Inntektsfordeling
  • Autosplitt
  • A-konto
  • Rapporter

Advisor247 Advokat - den smarteste integrasjonen med Microsoft 365

Dokumentflyten forenkles via et panel synlig i Outlook, Word og Excel.

Mer

Advisors integrasjon med Microsoft 365, gir raskere kontroll over dokumentflyten og har timefangst som en del av den totale arbeidsflyten

Advisor247 Advokat er integrert og tilpasset Microsoft 365. Dokumentflyten forenkles via et panel synlig i Outlook, Word og Excel. Nå kan man starte dagen i Outlook og samtidig registrere nye klienter, saker og timer direkte. Denne integrasjonen er markedsledende og sikrer effektivitet ved å arbeide i Outlook og fagsystemet samtidig.  Man lagrer også raskt og enkelt e-post, vedlegg og dokumenter i kronologisk rekkefølge på riktig kontakt, klient og sak med kun ett tastetrykk eller drag & drop. Timefangst er en viktig del av den totale arbeidsflyten, det er derfor effektivt å kunne føre timer direkte fra panelet i Outlook, Word og Exel.

Panelet har flere valgfrie oppsett 

Sett de innstillingene som passer best for deg og få en enklere hverdag. Advisor247 Advokat lagrer e-post for deg basert på bruk av e-postadresser og tidligere lagringer. Du kan også definere dine egne favoritter eller velge en av dine sist brukte kontakter, klienter eller saker for lagring av e-poster samt Word- og Excel dokumenter.

Advisor247 Advokat for PC og Mac kan tilpasses din ønskede arbeidsflyt – akkurat nå!

Utvidelser

Sømløs integrasjon

Advisor 247 Advokat er dagens og morgendagens løsning, integreres mot 3. partssystemer som sikrer den beste og mest effektive kontordriften.

UTVIDELSER

Full kontroll

Advisor Pocket for mobil

Advisor 247 Pocket for deg på farten. Ta i bruk mobilapplikasjonen – rask, enkel og sikker tilgang til klienter, saker, dokumenter, frister, time- og utleggsregistrering.
Kontroll uansett hvor du er – ha med kontoret rett i lomma!

Få demo

“Advisor247 Advokat har økt effektiviteten ved kontoret. På alle måter en langsiktig og lønnsom investering.”

Marius Larsen, Larsen Advokatfirma AS