Meld deg på nyhetsbrev
Hold deg oppdatert om siste utvikling og få gode råd om effektiv og optimalisert bruk av Advisors produkter.
Har du Advisor247 Advokat, men ikke kommet ordentlig i gang enda? Onsdag 3. februar inviterer vi til webinar i grunnleggende bruk av Advisor247 Advokat. Vi tar deg gjennom prosessen med å registrere kontakter, klienter og tilhørende saker, før vi ser på timeregistrering og fakturering. Dessuten forklarer vi hvordan du kan forenkle dokumenthåndteringen, både ved hjelp av vår Office-integrasjon og med bruk av drag & drop-funksjonalitet. Du får anledning til å prøve ut funksjonene selv i vår Showcase-database, samt stille spørsmål underveis.
Webinaret koster kr 750 pr pers og passer best for nybegynnere. Påmelding er bindende, og avgiften blir fakturert.
Påmeldingsfrist 1. februar.
Agenda:
Om brukergrensesnittet
Hvordan opprette kontakt, klient og sak
Hvordan registrere timer og utlegg og avgi dem for fakturering
Effektivisere dokumentflyt
Bruk av Qadd i Word, Excel og Outlook
Hvordan søke etter data
Varighet: 2 timer
Kursholder: Anja Joramo
Pris: 750
Dato: 3. februar
Tid: 11.00-13.00
Dato: 03/02 kl. 09.00-11.00 Påmeldingsfrist 01/02.