Ved brukerstøtte i ordinære åpningstider gjelder følgende

  • Du kan treffe oss via telefon, på epost, fra kontaktskjema på nettsiden eller fra applikasjonen mandag – fredag fra 08.00-16.00.
  • Ta kontakt for å avtale fjernhjelp hvis ønskelig.

E-post: helpdesk@advisor.no
Telefon: 33 48 43 00

Hvis du finner feil, undersøk først om feilen gjelder eget utstyr eller egen infrastruktur:

Ved utvidet brukerstøtte utenom ordinære åpningstider gjelder følgende

  • Gjelder kun for kunder hvor Advisor er ansvarlig for drift av programvaren.
  • Gjelder kun kritiske driftsavbrudd.

E-post: helpdesk@advisor.no

Hvis du finner feil, undersøk først om feilen gjelder eget utstyr eller egen infrastruktur:

  • Strømbrudd
  • Intern kabling
  • Løse kontakter eller lignende

Kritiske driftsavbrudd rapporteres både på telefon og som en e-post til vårt team.

E-post: helpdesk@advisor.no
Telefon ved drift hos Duett AS (08:00 – 00:00): 02331
Telefon ved drift hos Smart Solution AS
(08:00 – 00:00): 66 85 90 00

Advisor vil kontakte deg og komme med statusoppdatering på estimert rettetid. Det forutsettes at du er tilgjengelig på den aktuelle lokasjonen for feilsøking.

Åpningstider utenom ordinær arbeidstid

I perioden 16.juni til og med 21. august er den fra 08.00 til 15.00. I denne perioden er egen vakttelefon tilgjengelig fra kl. 15.00 til 16.00 for mottak av supporthenvendelser.

Tjenesten for brukerstøtte er stengt lørdager og søndager, samt julaften, nyttårsaften og offentlige helligdager. Lille julaften og onsdag før Skjærtorsdag kan vi nås mellom kl. 08.00 og 16.00, og i romjulen mellom 08.00 og 16.00.

Nyhetsbrev / Advokatfirma / Advisor247 Advokat / Advisor

Meld deg på nyhetsbrev

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Hold deg oppdatert om siste utvikling og få gode råd om effektiv og optimalisert bruk av Advisors produkter.

Nyhetsbrev / Advokatfirma / Advisor247 Advokat / Advisor

Bestill demo nå!

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.