Bestill demo nå!

Ved brukerstøtte i ordinære åpningstider gjelder følgende

  • Du kan treffe oss via telefon, på epost, fra kontaktskjema på nettsiden eller fra applikasjonen mandag – fredag fra 08.00-16.00.
  • Ta kontakt for å avtale fjernhjelp hvis ønskelig.

E-post brukerstøtte: helpdesk@advisor.no
Telefon brukerstøtte: 33 48 43 00

Hvis du finner feil, undersøk først om feilen gjelder eget utstyr eller egen infrastruktur:

Ved utvidet brukerstøtte utenom ordinære åpningstider gjelder følgende

  • Gjelder kun for kunder hvor Advisor er ansvarlig for drift av programvaren.
  • Gjelder kun kritiske driftsavbrudd.

E-post brukerstøtte: helpdesk@advisor.no
Telefon brukerstøtte: 33 48 43 00

Hvis du finner feil, undersøk først om feilen gjelder eget utstyr eller egen infrastruktur:

  • Strømbrudd
  • Intern kabling
  • Løse kontakter eller lignende

Kritiske driftsavbrudd rapporteres både på telefon og som en e-post til vårt brukerstøtte team.

E-post brukerstøtte: helpdesk@advisor.no
Telefon brukerstøtte ved drift hos Duett AS (08:00 – 00:00): 02331
Telefon brukerstøtte ved drift hos Smart Solution AS
(08:00 – 00:00): 66 85 90 00

Advisor vil kontakte deg og komme med statusoppdatering på estimert rettetid. Det forutsettes at du er tilgjengelig på den aktuelle lokasjonen for feilsøking.

Åpningstider utenom ordinær arbeidstid

I perioden 1. mai til og med 31. august er den fra 08.00 til 15.00. I denne perioden er egen vakttelefon tilgjengelig fra kl. 15.00 til 16.00 for mottak av supporthenvendelser.

Tjenesten for brukerstøtte er stengt lørdager og søndager, samt julaften, nyttårsaften og offentlige helligdager. Lille julaften og onsdag før Skjærtorsdag er kan vi nås for brukerstøtte mellom kl. 08.00 og 12.00, og i romjulen mellom 08.00 og 14.00.

advisor247 advokat nyhetsbrev

Meld deg på nyhetsbrev

Hold deg oppdatert om siste utvikling og få gode råd om effektiv og optimalisert bruk av Advisors produkter.

advisor247 advokat nyhetsbrev